Otkrijte tajnu savršenog sjaja kose Dženifer Aniston: Prirodna nega koja menja pravila!

   ≫   
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

Dženifer Aniston je postala sinonim za šarm, eleganciju i neodoljiv stil, i to ne samo kroz ulogu Rejčl Grin u kultnoj seriji Prijatelji. Njena karakteristična frizura, koja je postala trend svih 90-ih i njen neponovljiv duh učinili su je ikonom pop kulture, a svi smo želeli da imamo bar delić njenog prepoznatljivog stila. Osim što je osvojila srca gledalaca širom sveta, Dženifer je sada odlučila da nas zadivi i nečim još važnijim - uvela nas je u svet lepote, tačnije u prirodni svet nege kose, kroz svoj brend LolaVie.

Nostalgija za 90-im godinama se vraća, a Dženifer se, nakon okupljanja glumačke ekipe iz Prijatelja, odlučila da iskoristi sve to oduševljenje i učini još jedan korak ka održivosti u industriji lepote. Brend LolaVie je lansirala kao potpuno vegansku i ’cruelty-free’, nudeći proizvode koji će zadovoljiti potrebe onih koji žele da postignu poznatu "Rejčl" frizuru, ali bez ikakvih kompromisa kada su u pitanju životna sredina i prava životinja.

Nauka i priroda u službi nege kose

Dženifer Aniston, poznata kao glumica, producentkinja i preduzetnica, takođe je strastvena prema medicinskim časopisima, tehnološkom napretku i inovacijama u zdravlju i lepoti. Njena vizija za brend LolaVie je kombinovanje najboljeg od nauke i prirode. Nakon pet godina istraživanja i razvoja, Aniston je stvorila proizvode koji koriste samo organske, biljnih porekla sastojke, a prvi među njima je Glossing Detangler. Ovaj lagani sprej za negu kose omogućava lako raspetljavanje i daje prirodan sjaj, sve uz pomoć prirodnih ekstrakata kao što su limunov ekstrakt, 'super fruit' kompleks, chia semena i biljnih ceramida. Proizvod ne samo da olakšava svakodnevnu negu kose, već doprinosi i očuvanju njenog zdravlja.

Novi brend Dženifer Aniston planira mnoštvo inovacija

Brend LolaVie, međutim, ne staje na samo jednom proizvodu. Planovi su da se linija širi s novim proizvodima koji će nastaviti da koriste prirodne sastojke uz najnoviju naučnu tehnologiju za negu kose. Svaka inovacija u ovoj liniji usmerena je ka pružanju najboljih rezultata, bez korišćenja štetnih hemikalija, parabena ili testiranja na životinjama.

Dženifer stavlja u fokus i brigu o planeti

Ono što je posebno kod ove marke je i njen fokus na održivost. LolaVie koristi recikliranu ambalažu i bambusovu esenciju umesto uobičajene deionizovane vode, čime dodatno doprinosi zaštiti planete. S obzirom na to da sve više brendova u industriji lepote prihvata odgovornost prema životnoj sredini, LolaVie se pojavljuje kao lider u promovisanju veganskih, cruelty-free proizvoda koji su dobri ne samo za vašu kosu, već i za čitavu planetu.

Aniston se pridružuje sve većem broju slavnih ličnosti koje ulaze u svet održivih i veganskih proizvoda. Njena linija se pridružuje onima kao što su Prijanka Čopra Džonas sa svojom markom Anomaly, kao i Džonatan Van Nes koji je u saradnji sa biotehničkom kompanijom Amyris lansirao JVN Hair. Ove brendove karakteriše sličan pristup - cruelty-free proizvodi, poštovanje životinja, održivost i korišćenje prirodnih sastojaka.

Ali Dženifer nije jedina koja čini korak ka održivosti u industriji lepote - sve više fast food restorana širi svoju ponudu sa plant-based opcijama, što govori o rastućem interesovanju za vegansku ishranu. Među njima možemo pronaći i Starbucks i Burger King, dobro poznate lance brze hrane u svetu.

Zbog ovih koraka koje preduzimaju poznate ličnosti i brendovi, jasno je da se industrija lepote i hrane menja na bolje. Održivost, veganstvo i briga o životnoj sredini postaju sastavni deo svakodnevnog života, a mi kao potrošači imamo mogućnost da podržimo ove promene.

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Plantbased.rs Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari