• 0

Burger King objavio da će sniziti cene opcija bez mesa tako da budu jeftinije od onih sa mesom

Burger King je još jednom pokazao da ostaje na svom kursu pionira plant based opcija među poznatim fast food lancima na svetu. Čelnici lanca objavili su dobru vest za svoje evropske potrošače koji žele da smanje potrošnju mesa

  • 0
Whopper Foto: Shutterstock

Poznati svetski lanac Burger King je objavio da će u svojim restoranima u Nemačkoj korigovati cene plant based obroka tako da budu jeftinije od onih sa mesom. Cilj ove promene je da motivišu što više svojih mušterija da isprobaju ove opcije. Predstavnici poznatog lanca tvrde da je ova kampanja, pod nazivom „Plant based za svakoga“, naišla na pozitivan odjek kod njihovih kupaca.

Čelni čovek Burger King-a u Nemačkoj je ovim povodom izjavio da je ova kompanija još od 1990.-tih radila na tome da pokaže da dobar fast food ne mora uvek da podrazumeva meso. Osim toga, istakao je da je njegova kompanija pionir na ovom polju i da nudi najširu paletu plant based proizvoda na tržištu Nemačke, a od sada i po nižoj ceni. Naglašava da je cilj lanca da ponudi kupcima što širi izbor, a bez kompromisa kada je ukus hrane u pitanju.

Burger King, kompanija, logo Foto: Tanjug/AP

„Vegetarijanski kasapin“ je pomogao zaokret Burger Kinga ka biljnim alternativama

Saveznik u razvoju ukusnih plant based obroka u ponudi Burger Kinga je „Vegetarijanski kasapin“ (The Vegetarian Butcher). Naziv zvuči baš šašavo, ali je u pitanju ozbiljna i velika firma koja postoji više od 10 godina. Ogroman asortiman plant based proizvoda koji i ukusom i izgledom neodoljivo podsećaju na proizvode od mesa je zaštitni znak ovog evropskog proizvođača. Potekao je iz dubokog ubeđenja jednog inventivnog Holanđanina da je vreme da praksu uzgoja životinja radi mesa, koju je nasledio zajedno sa porodičnom farmom, transformiše u nešto što je humanije prema životinjama i održivije za budućnost planete.

Ušavši pre dve godine u partnerstvo sa inovativnim „Vegetarijanskim kasapinom“ Burger King je, koristeći njihove proizvode, duplirao broj plant based opcija u svojim restoranima u Nemačkoj. Danas lanac ima plant based verziju za skoro svaki obrok sa menija. Zaposleni u Burger King restoranima u Nemačkoj procenjuju da je prošle godine svaki peti Whopper (najprodavaniji burger) prodat u njihovim objektima bio plant based.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by The Vegetarian Butcher DE (@thevegetarianbutcher_de)

Nova strategija Burge Kinga je da prigrli tržište proizvoda bez mesa

Direktor marketinga Burger Kinga u Nemačkoj kaže da su fokusirani na ljude koji postaju većina na nemačkom tržištu – fleksitarijance. Istraživanja navika evropskih potrošača su pokazala da se trenutno više od 50% građana Nemačke izjašnjava da jede manje mesa (fleksijatrijanci).

Tržište Nemačke nije jedino gde je Burger King okrenuo svoj fokus ka proizvodima bez mesa. Lanac je prethodno probno lansirao nekoliko potpuno plant based fast food lokacija u Engleskoj, Portugalu, Danskoj i Austriji.

Burger King u Engleskoj ima čak dugoročni plan da 50% njegove ponude bude bez mesa do 2030. godine. Lanac je ovim povodom objavio da je usvojio ovu dugoročnu strategiju „zbog rastuće potražnje za alternativnim proizvodima bez mesa i životinjskih proteina“.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by The Vegetarian Butcher DE (@thevegetarianbutcher_de)

I drugi veliki igrači na tržištu odlučili su da podrže želju nemačkih potrošača da smanje potrošnju životinjskih proizvoda

Nedavno je i Lidl u Nemačkoj objavio da je snizio cene cele linije plant based (veganskih) proizvoda pod svojim brendom. Cilj ovog poteza je da se postigne paritet, odnosno približne cene sa proizvodima životinjskog porekla. Lidlov veganski brend Vemondo trenutno nudi više od 50 plant based proizvoda uključujući jogurte, sladoled, smrznute pice, zamenu za ml.meso, veganske burgere, biljna mleka, itd…

Lidl Foto: Shutterstock

Direktor Lidla u Nemačkoj je izjavio da je cilj ovog njihovog poteza da „pozovu svoje kupce da isprobaju plant based alternative, bez potrebe da brinu o njihovoj ceni.“ Naglasio je da kao trgovci moraju da olakšaju kupcima da svesno biraju održivije opcije tako što će ih ponuditi po prihvatljivijoj ceni.

Nova strategija Lidla je da smanji procenat životinjskih proizvoda u svojoj ponudi

Nešto ranije ove godine, na manifestaciji „Zelena nedjelja“ u Berlinu, Lidl je otkrio svoju novu hrabru strategiju da smanji zalihe životinjskih proizvoda na svojim policama, a da poveća procent plant based proizvoda. Menadžing direktor Lidla se tom prilikom konstatovao da je smanjenje potrošnje mesa neophodno kako bi se izašlo u susret potrebama rastuće populacije na globalnom nivou. Rekao je i da je moralni imperativ ovog prodajnog lanca da doprinese održivosti ishrane ljudi, jer „nemamo rezervnu planetu“.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by Vegan Sparen mit Grace 👩🏽‍💻🌱 (@vegansparen)

Nama u Srbiji ostaje samo da se nadamo da će i ovdašnji prodajni i restoranski lanci, uložiti trud i prizvati moralnu odgovornost da pomenute nove svetske trendove primene i na našem tržištu. Koliko se meni čini, od kad sam poslednji put proveravala, i mi Srbi živimo na istoj planeti.

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Plantbased.rs Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari